מהם שעות פעילות התמיכה ?

להתקנה ראשונית ניתן לקבל תמיכה בימים א-ה בין השעות 08:00 ל 20:00.
לתמיכה במקרי חירום אנו זמינים 24/7 מלבד יום כיפור.
אנו מספקים תמיכה באימייל ובטלפון בלבד.
אנחנו לא מספקים תמיכה בצאט, הודעות סמס, הודעות ווצאפ, הודעות פייסבוק.

מהם אפשרויות התשלום ?

אנו מכבדים כ.אשראי, פייפל, העברה בנקאית.

האם ניתן לבטל רכישה ולקבל החזרה כספי ?

לא ניתן לבטל עסקה ולקבל החזר כספי עבור תוכנה שנרכשה גם אם לא נעשה בה שימוש כלל.

האם התוספים מוצפנים ?

כן, התוספים מוצפנים בתוכנת IONCube ונדרש להתקין מפענח Laoder בגרסה אחרונה בשרת.

מהי תקופת התמיכה והעדכונים לתוספים ?

רכישת תוסף כוללת תמיכה ועדכונים לשנה מיום רכישת התוסף, חידוש תמיכה ועדכונים בעלות נוספת בהתאם לכל תוסף.

האם התוסף מפסיק לפעול אם לא מחדשים תמיכה ועדכונים ?

התוסף אינו מפסיק לפעול אך ייתכן ויהיו תקלות עקב אי התאמה לגרסאות חדשות של מערכת האתר.

האם ניתן לקבל רישוי לגרסת פיתוח ללא עלות ?

ניתן לקבל עד רישוי אחד לכל אתר עבור גרסת פיתוח ללא עלות.

האם ניתן להתקין את התוספים בעצמי ?

כן, כל התוספים שלנו ניתנים להתקנה פשוטה וכוללים מדריכי התקנה.

איזה מידע נדרש בכדי שאתם תתקינו את התוסף עבורי ?

1 נדרש לוודא מול חברת האחסון שמותקן בשרת מפענח IONCube Loader בגרסה אחרונה.
2 לבצע גיבוי מלא לאתר.
3 לשלוח אלינו קישור לניהול האתר + שם משתמש וסיסמה ברמת ניהול "מנהל".
4 לשלוח אלינו פרטי גישה לשרת FTP ו או גישה לפאנל ניהול שרת.
5 במידה ויש לכם פרטי חיבור של צד שלישי כגון פרטי מסוף סליקה של חברת הסליקה וכ"ו אנו ממליצים לצרף את המידע.

מה עלי לעשות כאשר אני מחליף שרת או כתובת IP

מכיון שאימות רישוי התוספים מתבצע גם לכתובת הדומיין של האתר וגם לכתובת ה IP של השרת במידה ומתבצע החלפת שרת / כתובת IP נדרש להפעיל רישוי מחדש דרך אזור הלקוחות באתר שלנו, במידה ואתם נדרשים לבצע פעולה זו נשמח לסייע לכם גם באימייל ובטלפון 24/7